WAŻNE:
Odbierając przesyłkę z zamówieniem, należy sprawdzić stan przesyłki. W przypadku stwierdzenia zniszczenia lub naruszenia opakowania należy, w obecności kuriera lub pracownika poczty, sporządzić protokół szkody. Protokół szkody dostarczony do sklepu wraz z reklamacją ułatwi jej rozpatrzenie.
Zwrot:
Konsumenci zawierający umowę kupna - sprzedaży na odległość w sklepach należących do firmy Prestom Group S.C. mają prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania zakupionego towaru.
Wraz ze zwracanym towarem klient powinien przedstawić sprzedawcy podstawowe informacje:
- dane sprzedawcy i kupującego,
- datę zakupu (wraz z dokumentem go potwierdzającym – paragon, faktura vat, potwierdzenie przelewu itp.),
- określenie towaru,
- podanie podstawowych danych kontaktowych,
- preferowany sposób realizacji reklamacji( naprawa, wymiana na nowy, zwrot pieniedzy),
- podanie numer konta bankowego.