WAŻNE:

Odbierając przesyłkę z zamówieniem, należy sprawdzić stan przesyłki. W przypadku stwierdzenia zniszczenia lub naruszenia opakowania należy, w obecności kuriera lub pracownika poczty, sporządzić protokół szkody. Protokół szkody dostarczony do sklepu wraz z reklamacją ułatwi jej rozpatrzenie.

 

Zwrot:

Konsumenci zawierający umowę kupna - sprzedaży na odległość w sklepach należących do firmy Prestom Group S.C. mają prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania zakupionego towaru. 

Wraz ze zwracanym towarem klient powinien przedstawić sprzedawcy podstawowe informacje:

  • dane sprzedawcy i kupującego,
  • datę zakupu (wraz z dokumentem go potwierdzającym – paragon, faktura vat, potwierdzenie przelewu itp.),
  • określenie towaru,
  • podanie podstawowych danych kontaktowych,
  • preferowany sposób realizacji reklamacji( naprawa, wymiana na nowy, zwrot pieniedzy),
  • podanie numer konta bankowego.